Product added to basket
Loading
Loading

LAKGRUPPEN - sąlygos

Stengiamės daryti viską, ką galime, būti skaidrūs ir tikime, kad sąžiningas verslas yra teisingas kelias.

- Kasper Dupont, Business Development Manager

 

 

 

Pristatymas

Siekiame Jūsų užsakymą apdoroti kuo greičiau. Nuolat stengiamės pasiūlyti patrauklius pristatymo variantus geromis kainomis. Pristatymo parinktys gali skirtis priklausomai nuo vietos. Prekes siunčiame visomis darbo dienomis, išskyrus valstybines šventes ir tam tikras uždarymo dienas kiekvienais metais.

Pristatymas vyksta su LAKGRUPPEN samdomu vežėju arba kurjerių tarnyba su šiomis pristatymo sąlygomis: Iš gamyklos. (INCOTERM 2010), o tai reiškia, kad pristatymo rizika pereina klientui, kai prekės yra vežėjo rankose. Jeigu nesusitarta arba nenurodyta kitaip.

Pareiga užtikrinti, kad pristatymo informacija būtų teisinga, tenka pirkėjui. Tai apima pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą, naudotą užsakyme. Informacija naudojama pildant važtaraštį ir perduodama ekspeditoriui.

Užsakant gaminius su JT numeriu, priskirtais pavojingais kroviniais, pridedamas 11,33 € aplinkosaugos mokestis už užsakymą. Mokestis apima išlaidas, susijusias su pavojingais kroviniais pažymėtų krovinių tvarkymu, kad jie būtų tinkamai supakuoti ar tvarkomi, taip nekeliant pavojaus sveikatai ar saugai.

Klientas privalo ištirti visus gaminius, atsargines dalis ir susijusias paslaugas pristatymo metu. Klientas, pastebėjęs klaidą ar defektą, kuriuo nori remtis, turi nedelsiant apie tai pranešti LAKGRUPPEN. Jei apie klaidą ar defektą, kurį klientas pastebėjo ar turėjo turėti, LAKGRUPPEN nepranešama iš karto, vėliau pretenzijų į tai negalima.

 

Grąžinimas ir atšaukimas

Norime palengvinti naudojimąsi mūsų internetine parduotuve – tas pats pasakytina ir apie grąžinimą. Pristatant visada raginame išnagrinėti įsigytus gaminius, atsargines dalis ir susijusias paslaugas. Jei aptinkate kokią nors klaidą ar defektą, kuriuo norite remtis, turite nedelsdami apie tai raštu pranešti LAKGRUPPEN. Norint susigrąžinti visą pirkimo kainą, prekės, kurias norite grąžinti, turi būti grąžinamos iš esmės tokios pat būklės ir kiekio, kaip ir jas gavus.

Jei atšaukiate pirkinį, siūlome grąžinti prekę (-es) per 14 dienų nuo užsakymo gavimo. Prekė, kuri yra pagaminta/sumaišyta specialiai Jums, negali būti grąžinama, be to, prekės, pažymėtos kaip "ne sandėlyje esančios prekės", negali būti grąžinamos, nes buvo užsakytos specialiai Jūsų individualiam užsakymui.

Jūs turite teisę skųstis dėl gamybos defektų, atsiradusių per 2 metus nuo prekės pristatymo. Daugeliu atvejų defektai gali būti pašalinti taisant, jei paaiškės, kad po 2 bandymų taisyti prekė vis dar yra brokuota, prekė bus pakeista į naują, to paties tipo ir modelio. Žinoma, reikalaujama, kad skundas būtų pagrįstas ir trūkumas neatsirastų dėl netinkamo prekės naudojimo ar kitokio žalingo elgesio. Nustačius netinkamą prekės naudojimą ar neįprastą nusidėvėjimą, siuntimo išlaidos negrąžinamos.

Dėl užsakymo klaidų pasinaudojame teise išrašyti sąskaitą faktūrą 10% nuo visos prekių kainos.

Tonuoti produktai negali būti grąžinami, jei paskutinio naudojimo data yra trumpesnė nei 6 mėnesiai.

Jei minėtos sąlygos nebus įvykdytos, bus atvejų, kai prekė praras visą ar dalį savo vertės ir jūs neturėsite teisės atgauti pinigų.

Grąžinimai išsiųsti adresu:
Jūsų užsakymo pristatymo adresas. Prieš siųsdami skundą, susisiekite su mumis telefonu 63 156 666. Grąžinant prekę kuo detaliau nurodykite, kokia problema.

 

Produktai, atsarginės dalys ir paslaugos

Parduodami ir pristatomi gaminiai ir atsarginės dalys yra nauji ir pristatymo metu atitinka Danijos įstatymus. LAKGRUPPEN parduoda ir tiekia atsargines gaminio dalis tiek, kiek galime jas užsisakyti iš trečiosios šalies. Susijusios paslaugos, kurias parduoda ir tiekia LAKGRUPPEN, susijusios su produktų ar atsarginių dalių pardavimu ir pristatymu, pavyzdžiui, šlapių gaminių tonizavimas, yra atliekamos tinkamai ir atitinka Danijos įstatymus pristatymo metu.

Susijusios paslaugos, kurias parduoda ir tiekia LAKGRUPPEN, susijusios su produktų ar atsarginių dalių pardavimu ir pristatymu, pvz., dažų, lakų ar panašių dalykų dažymas, yra atliekamos dirbtinai ir atitinka Danijos įstatymus pristatymo metu.

 

Užsakymas

Perkant produktus, kurių nėra sandėlyje arba kurie pažymėti kaip „ne sandėlyje esančios prekės“, likusieji produktai bus išsiųsti kuo greičiau. Visos sandėlyje esančios prekės bus išsiųstos nedelsiant. Užsakyto užsakymo atveju būsite apmokestinti tik suma, lygia siuntai. Likęs atsiskaitymas įvyksta, kai gaunate savo užsakymą.

Kai užsisakysite prekes, bus parodyta, ar prekės nėra sandėlyje arba pažymėta, kad nėra sandėlyje. Jūsų užsakymo patvirtinime taip pat bus nurodyta, ar jūsų užsakymas skirtas daliniam pristatymui. Jei užsisakėte vieną ar daugiau prekių, kurių galiojimo laikas baigėsi, su jumis bus susisiekta kuo greičiau, kad būtų galima rasti pakaitinę prekę.

 

Kaina

Kainos nurodytos eurais ir atnaujinamos kasdien. LAKGRUPPEN pasilieka teisę keisti kainas be išankstinio įspėjimo. Svetainėje nurodytos kainos galioja, jei nesusitarta kitaip. Rezervuojamos kainų klaidos ir pan., atsiradusios dėl nepristatymo, mokesčių keitimo, išparduotų prekių, valiutos keitimo, karo, teroro, stichinių nelaimių, force majeure ir spausdinimo klaidų.

 

Mokėjimas

Priimame mokėjimus Visa, Mastercard ir Maestro kortelėmis. Jokių kortelių mokesčių. Suma išskaičiuojama tik išsiunčiant prekę. Jei užsisakėte kelias prekes ir viena iš prekių yra užsakyta, mes neatskaitysime mokėjimo už šią prekę, kol prekė nebus išsiųsta.

 

Mokėjimas debeto kortele

Mes naudojame Worldline/Bambora kaip mokėjimo šliuzą ir gavėjus. Tai reiškia, kad kai užsisakote ir apmokate kredito kortele, visas mokėjimo operacijas atlieka Worldline ir LAKGRUPPEN negali pasiekti jokių jūsų kredito kortelės duomenų. Visas ryšys yra užšifruotas saugiu ryšiu.

 

Apmokėjimas pagal sąskaitą faktūrą

Susitarimui dėl mokėjimo pagal sąskaitą faktūrą reikalingas atskiras mūsų finansų skyriaus kredito įvertinimas. Sąskaitos turi būti apmokėtos taip, kad sutartomis aplinkybėmis būtų prieinama sąskaitos suma. Sąskaitos siunčiamos el. Taigi jūs turite turėti el. pašto adresą, kuriuo būtų galima siųsti sąskaitas faktūras. LAKGRUPPEN pasilieka teisę turėti gaminius iki visiško ir galutinio apmokėjimo. (pvz., spektrometras). Jei kyla pagrįstų abejonių dėl užsakovo gebėjimo atsiskaityti, LAKGRUPPEN turi teisę sumažinti kreditą ir kredito sumą, reikalauti sumokėti avansą arba reikalauti užstato už būsimus pristatymus.

Jei sąskaitos faktūros neapmokėtos laiku dėl priežasčių, už kurias LAKGRUPPEN neatsako, LAKGRUPPEN turi teisę į 1,5% metines palūkanas nuo mokėtinos sumos. per mėnesį nuo mokėjimo termino iki apmokėjimo. Be to, taikomas 20 EUR mokestis.

Jei pradelstos sąskaitos faktūros neapmokėtos per 14 dienų nuo LAKGRUPPEN raštiško mokėjimo prašymo gavimo, turime teisę, be palūkanų, anuliuoti su vėlavimu susijusių gaminių, atsarginių dalių ir/ar susijusių paslaugų pardavimą, atšaukti produktų, atsarginių dalių ir (arba) susijusių paslaugų, kurios dar nebuvo pristatytos klientui arba reikalaujama išankstinio apmokėjimo, pardavimas ir (arba) kiti įgaliojimų pažeidimai. Pasiliekame teisę parduoti, kol nebus gautas visas apmokėjimas.

  

Pasiūlyti

Visi pasiūlymai galioja 10 dienų nuo pasiūlymo datos, jei pasiūlyme nenurodyta kitaip. Jei pasiūlymas nenurodytas, jis galioja 10 dienų nuo išsiuntimo. Pasiūlymų, kuriuos LAKGRUPPEN gauna pasibaigus priėmimo terminui, priėmimas nėra laikomas galiojančiu, nebent klientui pranešame kitaip.

 

Įstatymo ir vietos pasirinkimas

Šalių prekybai visais atžvilgiais taikoma Danijos teisė. Bet koks ginčas, kuris gali kilti dėl šalių prekybos, turi būti sprendžiamas Danijos teisme.

 

Garantija

LAKGRUPPEN teikia produktus, rezervuotas ir susijusias paslaugas be medžiagų ir dizaino, medžiagų ir gamybos defektų 24 mėnesius po pristatymo. Dalims, pakeistoms pagal garantiją, garantinis laikotarpis yra 3 mėnesiai nuo pakeitimo, šuniui – ne daugiau kaip 24 mėnesiai nuo pradinio pristatymo.

 

LAKGRUPPEN garantija netaikoma susidėvėjusioms dalims ir defektams, atsiradusiems dėl: 1, įprasto nusidėvėjimo. 2 d., saugojimas, montavimas, naudojimas ar priežiūra pažeidžiant Bendrovės nurodymus ar bendrąją praktiką. 3, remontas ar keitimas, kurį atlieka bet kas kitas, o ne Bendrovė. 4, ir kitų sąlygų, tokių kaip Įmonė yra neatsakinga.

 

Jei klientas per garantinį laikotarpį nustato defektą ar defektą, kuriuo klientas nori remtis, apie tai turi būti nedelsiant raštu mums pranešta. Jeigu apie klaidą ar defektą, kurį klientas aptiko arba turėjo aptikti, mums nedelsiant raštu nepranešama, vėliau pretenzijų į tai negalima pareikšti. Klientas privalo pateikti Bendrovei Bendrovės prašomą informaciją apie praneštą klaidą ar defektą.

Per protingą terminą po to, kai LAKGRUPPEN gaus pranešimą iš kliento apie defektą ar defektą ir išnagrinės pretenziją, Bendrovė informuos klientą, ar defektui ar defektui taikoma garantija. Klientas, gavęs prašymą, turi atsiųsti sugedusias dalis Bendrovei. Klientas prisiima dalių išlaidas ir riziką transportuojant į Bendrovę. Įmonė prisiima išlaidas ir riziką dėl dalių transportavimo klientui metu, jei defektui ar defektui taikoma garantija.

Per protingą laiką po to, kai LAKGRUPPEN įspėjo klientą pagal punktą. 4, kad defektui ar defektui taikoma garantija, Bendrovė defektą ar defektą ištaisys: (I) pakeisdama arba pataisydama sugedusias dalis arba (II) išsiųsdama dalis klientui, kad klientas pats pakeistų ar pataisytų.

Klientas neturi jokių teisių, jei yra produktų, atsarginių dalių ar susijusių paslaugų defektų ar defektų, išskyrus tuos, kurie buvo aiškiai nurodyti aukščiau.

 

Atsisakymas

LAKGRUPPEN gali bet kada pakeisti šio puslapio turinį. LAKGRUPPEN negali būti laikoma atsakinga už jokius nuostolius, atsiradusius dėl naudojimosi svetaine arba dėl prieigos prie svetainės nebuvimo. Atkreipiame dėmesį, kad prekių atvaizdas svetainėje gali skirtis nuo tikrosios prekių išvaizdos. Rodomi vaizdai yra tik orientaciniai. Todėl tikroji prekės išvaizda gali skirtis nuo svetainėje pateiktos iliustracijos. Mes neatsakome už bet kokius nedidelius spalvų ar dydžių skirtumus, nurodytus mūsų svetainėje. Tai nelaikoma klaida, todėl nebus kompensuojamos nei su pradine siunta, nei su grąžinimu susijusios išlaidos.

 

Privatumo politika

Dirbame su daugybe kitų įmonių, kurios saugo ir apdoroja duomenis. Įmonės tvarko informaciją tik mūsų vardu ir negali jos naudoti savo tikslams. Dirbame tik su duomenų tvarkytojais ES arba šalyse, kurios gali suteikti jūsų informacijai tinkamą apsaugą.

 

 

Svetainė

Svetainė priklauso ir skelbia:


LAKGRUPPEN A/S
Stenhuggervej 30
5230 Odense M
Telefonas: +45 8874 4000
paštas: [email protected]

PVM Nr.: DK10020360

 

Taisyklės ir sąlygos paskutinį kartą buvo atnaujintos 2022 m. rugsėjo 20 d

Kaip norėtumėte su mumis susisiekti?

Stengiamės kuo labiau reaguoti

email icon

Siųsti žinutę

phone icon

Rašyk į messengerį

Rašykite mums į Whatsapp

Rašykite mums į Whatsapp

customer service lakgruppen icon

Paskambinkite mums

Siųsti žinutę

Grįšime kuo greičiau

 

Paskambinkite mums

Jei jums reikia pasikalbėti su mumis dabar

+45 8874 4000

Odense

Stenhuggervej 30

5230 Odense M

Danmark

Darbo valandos

  • Pirmadienis 08:00 - 16:00
  • Antradienis 08:00 - 16:00
  • Trečiadienis 08:00 - 16:00
  • Ketvirtadienis 08:00 - 16:00
  • Pirmdiena 08:00 - 15:30
  • Šeštadienis Uždaryta
  • Sekmadienis Uždaryta

Šventinės dienos ir uždarymo dienos

  • penktadienis 16 gegužės 2025
  • ketvirtadienis 29 gegužės 2025
  • penktadienis 30 gegužės 2025
  • pirmadienis 09 birželio 2025
  • pirmadienis 22 gruodžio 2025
  • antradienis 23 gruodžio 2025
  • trečiadienis 24 gruodžio 2025
  • ketvirtadienis 25 gruodžio 2025
  • penktadienis 26 gruodžio 2025
  • pirmadienis 29 gruodžio 2025
  • antradienis 30 gruodžio 2025
  • trečiadienis 31 gruodžio 2025
  • ketvirtadienis 01 sausio 2026